Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Handy 2 in 1 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Lilian 10-03-2019

Waardeloos !

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Waardeloos product, zuigkracht is echt minimaal, enkel de roterende borstel doet zijn werk.
Als je hem uitzet valt het vuil er gewoon uit. Aansluiten oplader is ook een probleem, je moet op en neer bewegen totdat hij contact maakt. Kortom de slechtste aankoop ooit. Advies geef iets meer geld uit voor een deugdelijk product, van dit ding heb je alleen ergernis.

Helena 06-06-2018

korte levensduur

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

2,5 jaar geleden heb ik deze 2 in 1 stofzuiger gekocht. De eerste 2 jaar was ik er tevreden over, maar daarna liep de accuduur dramatisch terug. Inmiddels moet ik hem 3 keer opladen om de woonkamer stofvrij te maken.

Minpunten

• levensduur accu
  • moeilijk op de oplader te plaatsen

Robert 13-11-2017

Goed disign - niet duurzaam

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Een prima functionerend apparaat, echter na precies drie jaar (garantie 24 maanden) matig intensief gebruik houdt de accu er definitief mee op. Slecht voor het milieu en slecht voor de portemonnee.

Pluspunten

• disign

Minpunten

• accu

henk174 28-04-2015
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

de ervaring met de batterij is erg slecht.
voorheen een B&D nooit problemen.
deze dure handy 2-in1 al snel stuk

g.akensloots 25-08-2013
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Heb deze al meer als een jaar, ben er nog steeds super tevreden over. Kan hem iedereen aanbevelen.
TIP; om de batterij te sparen plaats ik een tijdklok ertussen zodat de stofzuiger niet 24 uur aan de lader staat. Zet de tijdklok op 2 uur laden per/dag.Zo gaat de accu veel langer mee.

estherv70 23-05-2013
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

De accu werk nog steeds prima, gaat lang mee. Wel zorgen dat de accu pas opnieuw wordt geladen als het blauwe lampje gaat knipperen, dan zit er nog 20% in.

Minpunt is de roterende borstel als je een hond met lang haar hebt zoals wij. Zuigt hierdoor goed, zeker op matten. Maar de haren gaan gemakkelijk in de motor van de borstel zitten. Dan stop de stofzuiger ermee en moet het apparaat open geschroefd worden. Een tijdrovend klusje waar je niet op zit te wachten. Helaas gebeurt dit regelmatig waardoor ik hem nu niet zoveel gebruik.

Applepie 08-03-2013
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Lijkt op het eerste oog een hele fijne stofzuiger, geen snoer, niet zwaar. Maar het blijkt een grote miskoop, de accu gaat snel kapot. Een maand na aankoop kon ik er nog maar 5 minuten mee stofzuigen ipv 20 minuten op het begin. Op de accu zit helaas geen garantie. Erg jammer, de prijs-kwaliteit verhouding klopt niet.

Officiele reactie van Nilfisk 26-01-2014

Hallo Applepie,
is de machine inmiddels door Nilfisk omgeruild? Natuurlijk willen we graag dat we kwaliteit leveren en gekeken naar uw verhaal schiten we tekort en dat willen wwe graag oplossen.
neem aub asap contact op met Nilfisk op 030-5460700 en vraag even naar Robert of Mitchel, zij helpen u graag verder

estherv70 02-02-2013
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Goede en degelijke steelstofzuiger met kruimelzuiger erin. Met li-ion accu die lang gebruikt kan worden en een korte laadtijd van 4 uur. Hiervoor een Bestron gekocht maar terug gestuurd omdat de accu waardeloos was, binnen 10 minuten leeg. Met deze Nilfisk kan het hele huis (3 etages) gemakkelijk gestofzuigd worden.
De stofzuigervoet beweegt heel soepel mee, steel kan je inklappen. Zuigt goed op laminaat en vloerbedekking.
Erg handig om erbij te hebben, zeker als je elke dag moet stofzuigen met een hond met lang haar.

smelva 09-10-2012
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Ja Nilfisk heef hier goed over nagedacht.
Is erg goed wendbaar.
Makkelijk zuiver te maken,ik doe dit met een compressor.
Voelt erg goed aan.
Door de roterende borstel neemt deze meer vuil op als mijn miele stofzuiger,oa op een vloerkleed.
12v geeft een goede zuigkracht.
Heb een minpuntje: Jammer dat er aan uitschuifbare mondstuk geen borsteltje zit i.v.m beschadigen op meubels.
Verder een super apparaat, kan het iedereen aanbevelen.

Vvvah 13-11-2011
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Dit is echt een geweldig ding! Ik snap niet dat dit niet de standaard voor stofzuigers is! Omdat hij draadloos én staand is, pak je hem snel even erbij. Omdat er een kruimeldief ín zit, pak je net zo makkelijk die smalle randjes mee. Als je gewoon simpele vloerbedekking en/of zeil hebt, heb je helemaal geen aparte zuigmondjes etc nodig. Hij neemt heel weinig ruimte in en kost ook niet zoveel.

De borstel is een draaiborstel, dat is wat minder handig ivm menselijke lange haren, maar zuigkracht is helemaal prima.

Pas een paar dagen in bezit dus weet niet hoe de duurzaamheid is.

Super ding dus!

Ezzi 03-11-2010
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Zuigkracht is prima en het apparaat zit stevig in elkaar, alle onderdelen worden goed en stevig vastgeklikt. Er wordt aangeraden na elke stofzuigbeurt de kruimelzuiger schoon te maken, wat ik niet steeds heb gedaan. Dit is geen probleem verder. In de moeilijke hoeken (onder tafels en stoelen) weegt de stofzuiger wat zwaar in de hand. Het middengedeelte dreigt dan steeds wat naar links of rechts te zwenken omdat dit het zwaarste stuk is. Er wordt geadviseerd om de accu eerst 'op te werken' waarna het apparaat 16 uur continue moet opladen. Daarna moet het van de stroom af omdat er anders beschadiging van de accu kan optreden. Met een volle accu kun je zeker meer dan 30 min werken. Plaatsing in de standaard (voor het opladen/opbergen) is wat onwennig in het begin omdat je de uitsparingen precies in elkaar moet schuiven/klikken. Maar als dit eenmaal is gebeurd staat het apparaat stevig en kun je het makkelijk in een hoek van de kamer/keuken zetten.

jotek 25-12-2009
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2 in 1 zwart

Tot nu toe tevreden over deze snoerloze stofzuiger. Gaat inderdaad lang mee op één acculading net als gezegd in het vorige review (die nu verdwenen is) Toestel voelt degelijk aan, neemt veel vuil op, is redelijk makkelijk schoon te maken en was ook nog eens 30 euri goedkoper als de electrolux, tenminste daar waar ik deze heb gekocht.

Alexd 26-10-2009

Goede stofzuiger!
Gaat lang mee op 1 keer opladen (al zeker half uur en is nog niet leeg.
Is zeer goed wendbaar en makkelijker uitneembaar deel dan de Electrolux.
Oogt/voelt degelijker dan Electrolux en Black en Decker varianten.